Brand Registry helpt het succes van Palouse Brand op Amazon

"Brand Registry beschermt mij als geen ander. Ik denk dat het een van de beste programma's is die Amazon ooit heeft uitgevoerd."

Sara Mader
Algemeen directeur, Palouse Brand

Boerderij naar tech

De familie van Sara en haar echtgenoot Kevin is trots op wat ze al generaties lang kweken. Palouse Brand kweekt als boeren in droog land in de Pacific Northwest kikkererwten, linzen, graan en meer.

Met diepgaande geschiedenis in de landbouw, gekoppeld aan een achtergrond in technologie, heeft Sara haar visie op duurzame landbouwpraktijken met end-to-end zorg en bewaring uit kunnen werken. Hierdoor kan Palouse Brand het vertrouwen hebben in de wetenschap dat wanneer producten hun bedrijf verlaten, ze voldoen aan hun kwaliteitsnormen.

"Ik had een sterke indruk dat consumenten meer aandacht begonnen te geven over waar hun voedsel vandaan kwam en dat de voedingsindustrie hierdoor een periode van fundamentele verandering zou doormaken."

Met gecertificeerde, duurzame boerderijen en reinigingsfaciliteiten heeft het merk zich ook gericht op duurzaamheid dat ook op andere aspecten van het bedrijf van toepassing is, zoals de verpakking.

"We willen dat onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk wordt.", legt Sara uit. "Daarom verkopen we onze producten in plastic-vrije herbruikbare zakken van jute of handgenaaide katoen van drie pond."

De vraag naar hoogwaardige, chemische en niet-GGO-producten is sterk gestegen, net als de verkoop van Palouse Brand.

Het merk laten groeien op Amazon

Palouse Brand maakt gebruik van traditionele, beproefde landbouwtechnieken, maar het is ook een moderne, vooruitstrevend merk. De ervaring van Sara in technologie heeft haar duidelijk gemaakt dat digitaal gaan van cruciaal belang was om Palouse Brand te laten groeien.

Terwijl andere levensmiddelenmerken nog steeds de online handel niet wilden omarmen, nam Sara de volgende stap en bouwde ze een website die het merk kan gebruiken om producten te presenteren. Ze gebruikte de digitale aanwezigheid van het merk om klanten meer transparantie te bieden wanneer het gaat om waar hun voedsel vandaan kwam: tot aan het veld waar het vandaan kwam via GPS-coördinaten op de productvermeldingen.

De verkoop begon pas echt op gang te komen op Amazon en dit zorgde ervoor dat Palouse Brand de weg naar digitaal succes vond.

"We zijn begonnen met Seller Central”, herinnert Sara zich. "Het bood ons alle tools die we nodig hadden om ons bedrijf te kunnen runnen... Al snel zagen we uitstekende groei... Onze verkoop verdubbelde van maand tot maand."

Deze eerdere resultaten hebben Palouse Brand aangemoedigd om nog meer moeite en vertrouwen te doen in aanwezigheid op Amazon. De investering bleek zo belangrijk dat de onderneming in een vroeg stadium veel van de tools en programma's van Amazon gebruikte.

"Mijn aanpak is dat wanneer Amazon een nieuw programma uitrolt waarvoor we in aanmerking komen en dat zin heeft voor ons merk, we het zullen proberen.", zegt ze. Met de klantgerichte focus van Amazon vertrouw ik erop dat hun programma's Palouse Brand en onze klanten ten goede zullen komen." Toen Amazon Brand Registry in 2017 werd gelanceerd als een gratis hulpmiddel om merken te bouwen en te beschermen, hoefden ze niet twee keer na te denken om lid te worden.

Merkbescherming waarop je kunt rekenen

Door zich in Brand Registry te registreren, kwam Palouse Brand in aanmerking voor programma's en tools om te helpen het merk te beschermen en ervoor te zorgen dat productpagina's, foto's en informatie nauwkeurig worden weergegeven. Zodra Palouse Brand gegevens verstrekte over het merk, de producten en het intellectueel eigendom, werden geautomatiseerde beveiligingen onmiddellijk geactiveerd die inbreukmakende productvermeldingen of onjuiste content stoppen.

Brand Registry biedt ook een krachtige tool Een schending melden waarmee merken kunnen zoeken naar en rapporteren die mogelijk inbreuk maken op handelsmerken, auteursrechten en octrooien. Nadat Sara regelmatig de tool Een schending melden had gebruikt, merkte ze een aanzienlijke vermindering van het aantal inbreuken op.

Het melden van een mogelijke inbreuk aan Amazon via de tool Een schending melden helpt de geautomatiseerde bescherming die merken beschermt te versterken. Deze tool kwam van pas toen Sara ontdekte dat een andere verkoper afbeeldingen en content had gekopieerd en deze in zijn productvermelding had gebruikt. Ze herinnert zich hoe geschokt ze was: "Ik had nooit kunnen denken dat iemand de foto's zou stelen die ik in mijn fotostudio heb gemaakt en waaraan ik 20 uur heb gewerkt."

Met behulp van Een schending melden kon Sara snel actie ondernemen.

"De tool Een schending melden van Brand Registry schakelt vervalsers uit. Brand Registry heeft me de mogelijk gegeven om achter die mensen aan te gaan. Ik hoef me er geen zorgen over te maken. Ik heb de case ingediend, deze is opgelost. Het helpt me om mijn merk te beschermen en de consument een goede ervaring te bieden."
LOCATIE
Pullman, WA
INDUSTRIE
Droge goederen
GESTART OP AMAZON
2009
MERKBESCHERMINGSTOOLS
Amazon Brand Registry

Amazon zet zich in om consumenten te beschermen en ervoor te zorgen dat ze een legitieme ervaring hebben. Als iemand ons merk vervalst, wordt dit opgelost. Brand Registry is geweldig. Kort na het rapporteren zien we dat de vermelding is verwijderd.
Sara MaderAlgemeen directeur, Palouse Brand

Brand Registry opent de deur naar tools voor het bouwen van merken

Door in te schrijven bij Brand Registry krijg je ook toegang tot exclusieve programma's en tools zoals A+ content, gesponsorde merken en Merkanalyse. Deze tools, die beschikbaar worden voor merken nadat ze zich hebben ingeschreven bij Brand Registry, waren van cruciaal belang om de zichtbaarheid van het merk voor klanten te vergroten.

"Brand Registry heeft me toegang gegeven tot A+ content waarmee ik mijn merk kan laten zien op de manier die ik wil dat consumenten mij zien.", zegt Sara. "Als een consument naar onze producten komt kijken, wil ik dat ze weten wie we zijn en waarvoor ons merk voor staat."

Sara schrijft A+ content en gesponsorde merken toe met het helpen van Palouse Brand om betere relaties met klanten op te bouwen, waarbij video's worden weergegeven van de maaidorsers die hun graan snijden, wie ze zijn en hoe ze de zak met voedsel voor elk van hun klanten hebben gemaakt.

"Als verkoper wil ik een zeer unieke consumentenervaring bieden.", zegt Sara. "Ik gebruik A+ content en gesponsorde merken voor elk product dat we verkopen op Amazon. Ik denk dat het vermogen om binnen Amazon aan de knoppen te zitten consumenten aanzet om terug te komen naar dat platform en terug te keren naar mijn merk."

Oogsten wat ze hebben gezaaid

Veertien jaar nadat ze de teugels heeft overgenomen van Palouse Brand zegt Sara dat de toekomst van het merk er beter uitziet dan ooit. Zij schrijft een groot deel van dat succes toe aan Amazon.

Met de programma's van Amazon heeft Palouse Brand een sterk merk kunnen opbouwen, hun intellectueel eigendom effectief kunnen beschermen en een loyaal klantenbestand uitgebouwd.

Belangrijker is dat het door het succes een echt verschil kan maken in de hechte gemeenschap waar het is gevestigd.

"Ik ben blij met Amazon! Ik ben een van hun grootste supporters. Amazon heeft zoveel gedaan voor onze familie en voor onze gemeenschap. Veel van onze medewerkers hebben enkele van de beste voordelen en die zouden waarschijnlijk niet mogelijk zijn geweest als we geen partners met Amazon waren."

Ga vandaag aan de slag met Brand Registry

Bekijk meer casestudy's

CASESTUDY

Arduino

Project Zero biedt directe merkbescherming voor het opensource-elektronicaplatform.

CASESTUDY

Popfunk

Met Project Zero kan dit popcultuur-printmerk namaakproblemen onmiddellijk oplossen.
© 2024, Amazon Services LLC.